Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

«Αγαπημένη μου μαμά, μην κλαις»

 

Το τελευταίο μήνυμα της 26χρονης Ιρανής πριν την αγχόνη


image


                                                                 Δόθηκε στη δημοσιότητα το τελευταίο μήνυμα της γυναίκας από το Ιράν που εκτελέστηκε δι’ απαγχονισμού γιατί σκότωσε τον άνθρωπο που επιχείρησε να τη βιάσει. Το μήνυμα της 26χρονης Ρεϊχανέχ Τζαμπαρί απευθύνεται στη μητέρα της και της λέει ότι είναι βέβαιη πως θα δικαιωθεί μετά θάνατον από το «δικαστήριο του Θεού». Η 26χρονη ήταν φυλακισμένη τα τελευταία επτά χρόνια και εκτελέστηκε καθώς η οικογένεια του θύματος αρνήθηκε να της δώσει χάρη. Η διεθνής εκστρατεία και οι εκκλήσεις για επιείκεια στην υπόθεση της Τζαμπαρί απέτυχαν. Το θύμα ήταν ο Μ. Αμπντολαλί Σαρμπαντί, χειρουργός και πρώην υπάλληλος του υπουργείου Πληροφοριών. Η 26χρονη είχε καταδικαστεί σε θάνατο από τον Ιούλιο του 2007.
image
Η 26χρονη ηχογράφησε το τελευταίο ηχητικό μήνυμα προς την μητέρα της την ημέρα που έμαθε ότι θα εκτελεστεί. «Αγαπημένη μαμά, μην κλάψεις όταν ακούσεις αυτό το μήνυμα. Ο κόσμος δεν μας αγάπησε. Δεν θέλησε να αλλάξει τη μοίρα μου. Στο δικαστήριο του Θεού θα λογοδοτήσουν όλοι αυτοί που με την άγνοιά τους με αδίκησαν. Θα λογοδοτήσουν αυτοί που ποδοπάτησαν τα δικαιώματά μου, αυτοί που δε θέλησαν να δουν ότι ορισμένες φορές η πραγματικότητα δεν είναι αυτή που φαίνεται. Εκείνο το βράδυ θα έβρισκαν τη σορό μου πεταμένη σε μια γωνία της πόλης. Η αστυνομία θα με εντόπιζε νεκρή μετά από μέρες και θα έστελνε το πτώμα μου στον ιατροδικαστή. Εκεί θα έβλεπαν ότι είχα βιαστεί. Ο δολοφόνος θα έμενε για πάντα ασύλληπτος καθώς η δική μου οικογένεια δεν έχει τα χρήματα και την εξουσία για να τον οδηγήσει ενώπιον της δικαιοσύνης». Η Τζαμπαρί ζήτησε από τη μητέρα της να δωρίσει τα όργανά της και να μην την αφήσει να σαπίσει στο χώμα. «Από τα βάθη της ψυχής μου σου λέω ότι δεν θέλω μνήμα. Δεν θέλω να πηγαίνεις στον τάφο μου, να κλαις και να υποφέρεις. Δεν θέλω να ντυθείς στα μαύρα για μένα».
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου