Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

μίλα μου ζήλια μου!!!

 Εξεπλάγην λοιπόν όταν σήμερα άκουσα την ιστορία μίας κοπέλας που οι λεπτομέρειες δεν μας αφορούν αλλά το αποτέλεσμα είναι πως για δύο χρόνια έκανε τον ντετέκτιβ στη σχέση της. Έχασε δύο χρόνια κατ'εμέ να ψάχνει και να ψάχνεται. Η ζήλια λοιπόν είναι το αλατοπίπερο στη σχέση ή μια κατάρα;      Νομίζω όλοι θα συμφωνήσουμε σε λογικά μέτρα είναι ευχάριστη.Στην αρχή άλλωστε μπορεί να φανεί άκρως κολακευτικη.Όταν όμως λειτουργήσει σαν ναρκωτικό δύσκολα ξεμπλεκεις. Αρχίζει ο εθισμός και αρχίζουν και τα σενάρια, επιστημονικής φαντασίας. Οποιοδήποτε ερέθισμα και αν σου δίνει ο άλλος λειτουργεί αρνητικά. Ομως όσο άνετοι και αν αισθανόμαστε η στατιστική έχει δείξεΙ ότι τουλάχιστον το 61% έχει ζηλέψει παρά τη λογική. Ξέρετε όλα αυτά δεν είναι παρά κατάλοιπα παλιών άσχημων σχέσεων.Δεν ξέρω ο καθένας τι θα κάνει αλλά ας αρχίζει με την ειλικρίνεια,την εμπιστοσύνη και εντάξει...ας έχει και τα μάτια του ανοιχτά.
 *panophelia* for asimes
 
 
 

 

1 σχόλιο:

  1. εχω κανει και εγω τετοια λαθη και κυνηγουσα την πρωην μου σαν τρελος αλλα δεν εφταιγα και στο τελος βγηκα και αληθινος αλλα ναι είναι αρρωστη φαση ειδικα αν σε βαζει και σε αυτή ο συντροφοσ σου μηνάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή