Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

ΧΑΡΑ Η ΛΥΠΗ ...

Εσείς σε ποια κατηγορία ανήκετε στις εορτές που έρχονται; εγώ λοιπόν είμαι στην κατηγορία που οι όποιες γιορτές με θλίβουν διπλάσια απ' ότι ήδη αισθάνομαι ..θυμάμαι από μικρό παιδί τον εαυτό μου να διακατέχεται από απίστευτη στεναχώρια και θλίψη κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών που έρχονται, δεν είναι φυσικά για το κυριολεκτικό λόγο της κάθε γιορτής είναι τα παρελκόμενα που με ενοχλούν. Εκτός από την καταναλωτική μανία όλου του κόσμου, όλα αυτά τα λαμπάκια, όλοι αυτοί οι στολισμοί, όλα τα κανονίσματα για το που ''πρέπει'' να πας, μάλλον είναι αυτά που χαλάνε τη διάθεση. Η αλήθεια είναι πως για ακόμα μια φορά η καλή μας τσιμεντούπολη θα λάμψει προσωρινά και θα στολιστεί με χρώματα και αρώματα και μετά θα επανέλθουμε στο γκρι σκοτάδι της που όλοι έχουμε συνηθίσει.. το βασικό λοιπόν ίσως δεν είναι όλα αυτά που για τα μικρά παιδιά λογικά και φυσικά να είναι κάτι ευέλπιστα χαρούμε και με ανυπομονησία να το περιμένουν, το βασικό είναι η υγεία και η αγάπη που κάθε μέρα πρέπει να τις γιορτάζουμε και να στολίζουμε τη ζωή μας....ωστόσο εύχομαι στον καθένα να κάνει πραγματικά ότι τον ευχαριστεί και ότι θέλει για να περάσει καλά με τα αγαπημένα του πρόσωπα *panophelia*
 

 

3 σχόλια:

  1. εγω χαιρομαι παλι αν και σκέφτομαι τα 100 κιλα που θα παρω από τα γλυκα..χαχα είμαι στην άλλη κατηγορια που θελω αυτό το στολισμα φωτα κοκινα χρωματα δωρα χαμος ξερεις τωρα αλλα ναι ευχομαι αγαπη και υγεια φιλια μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου δεν είναι κακό.. Κι εγώ σε αυτή την κατηγορία ανήκω.. Μ αρέσουν τα φωτάκια, τα στολίδια,τα γλυκά.. Όλα!! Το μόνο που με ενοχλεί είναι ότι μερικοί άνθρωποι δυστυχώς ξεχνάνε και την πραγματική έννοια αυτής της γιορτής !! Την αγάπη !! Σου εύχομαι τα καλύτερα και πάνω απ'όλα υγεία !! Σωματική αλλά και ψυχική !! Περισσότερα από την φίλη μου panophelia !! Queen Bitch

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αλίμονο είπαμε ο καθένας κάνει ότι έχει αναγκη για να περνάει καλά καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή