Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

ΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧ

Να πώ και γω με τη σειρά μου την καθυστερημένη καλημέρα μου !! Τι να σας πώ ρε παιδιά, τι τράβηξα και εγώ σήμερα !! Ξύπνησα πρωί πρωί να πάω στη σχολή μου σαν καλό κορίτσι που'μαι (Δεν θέλω σχόλια :p ). Ντύνομαι λοιπόν και εκεί που είμαι έτοιμη να βγώ για καλή μου τύχη με παίρνει μια φίλη μου και με ενημερώνει ότι ΠΑΛΙ δεν έχουμε .. Έλεος ρε παιδιά.. Τελοσπάντων , μιας και ξύπνησα λέω να πάω μια βόλτα ....  Και ξεκινάει να βρέχει ... Ε όχι ρε παιδιά !!
Ντάξει , δεν με θέλει σήμερα , γιατί παρεπιπτόντως έσπασα και 2 ποτήρια το πρωί..
Δεν μασάμε όμως !! Σκεφτόμαστε ευχάριστα πράγματα και γεμίζουμε τις μπαταρίες μας με θετική ενέργεια..!!! Και για όσους από εσάς δυσκολεύεστε εύχομαι το παρακάτω τραγουδάκι νας σας φτιάξει τη διάθεση.

Queen Bitch



 

2 σχόλια: