Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Αρχικά, πριν αρχίσω να σας λέω το πόνο μου ( ω ναι σήμερα θα μιλήσουμε για προσωπική εμπειρία) να πώ και εγώ την καλημέρα μου, να ευχηθώ να έχουμε ένα καλό Σαββατοκύριακο και πάνω από όλα να μην αφήσουμε τίποτα και κανένα να μας χαλάσει τη διάθεση.
Χτές το βράδυ, σκεφτόμουν τι να γράψω.. Αποφάσισα λοιπόν να γράψω για μια προσωπική μου εμπειρία η οποία αφορά τις σχέσεις των ανθρώπων μεταξύ τους.. Θεωρώ, ότι όλοι λίγο πολύ έχουμε βρεθεί σε αυτή τη θέση γι αυτό και σας τα γράφω αυτά γιατί θα με ενδιέφερε η γνώμη σας.
Γιατί οι άνθρωποι δυσκολεύονται να τα βρούν μεταξύ τους ? 
Γιατί δυσκολεύονται να φερθούν καλά ο ένας στον άλλον ?
Ας αφήσω όμως τις γενικούρες. Υπάρχει ένας άνθρωπος με τον οποίο εγώ είχα πολύ καλές φιλικές σχέσεις !! Πίναμε τους καφέδες μας , λέγαμε-κυρίως αυτός-τα μυστικά του, ενίοτε συνεργαζόμασταν και σε κάποια θέματα επαγγελματικού χαρακτήρα. Περνάγαμε καλά , γελάγαμε , δε τσακωνόμασταν , όλα κομπλέ. Ξαφνικά αρχίζω να παρατηρώ αλλαγές στη συμπεριφορά του ! Σκέφτηκα μήπως ήμουν υπερβολική,ότι όλα ήταν στο μυαλό μου και ότι κάτι τέτοιο δεν ίσχυε. Κι όμως δεν έκανα λάθος! Όντως είχε αλλάξει η συμπεριφορά του. Δε μου σήκωνε το τηλέφωνο, δεν βγαίναμε καθόλου-όχι γιατί δεν είχε χρόνο,αλλά γιατί δεν ήθελε πλέον-δε μου εδίνε σημασία.... Ήταν σα να μην υπήρχα, σαν εμείς οι δύο να ήμασταν ξένοι,σα να μην είχαμε γνωριστεί ποτέ. Αποφάσισα να του μιλήσω, να του πώ πώς νιώθω και να προσπαθήσουμε να βρούμε μια μέση λύση.. Μπαα.. Μου είπε ότι είμαι υπερβολική και ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.. Τελοσπάντων,είπα να μη δώσω συνέχεια και να κάνω σα να μη συμβαίνει τίποτα.. Εξάλλου αυτόν τον άνθρωπο το συμπαθούσα και ήθελα  να κάνουμε παρέα. Πίστεψα, ότι μετά από αυτό όλα θα ήταν τουλάχιστον οκ.. Αμ δε.. Η συμπεριφορά του γινόταν όλο και χειρότερη . Δε μπορούσα να το βρώ πουθενά.. Ούτε βγαίναμε,μιλάγαμε ελάχιστα, σταμάτησε να μου λέει πράγματα για αυτόν !! Να μην τα πολυλογώ , άντεξα 10 μήνες αυτή τη συμπεριφορά.. Κι ενώ του έλεγα διάφορα απλά αυτός επέμενε ότι ΘΑ αλλάξει.. 
Εν τέλει, αφού βασανίστηκα πολύ, γιατί ήμουν η μόνη που στεναχωριόμουν και για τους 2, αποφάσισα να κόψω επαφές μαζί του , μπας και συνέλθω λίγο ψυχολογικά.. Στην αρχή δε με πίστεψε,νόμιζε ότι έκανα νάζια(έτσι ακριβώς μου το'πε) μετά όμως όταν κατάλαβε ότι το εννοούσα απλά μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα.
Και ρωτάω τώρα εγώ.. Σου λέει ένας άνθρωπος, με τον οποίο έχετε περάσει πολλά μαζί, ότι δε θέλει να σου ξαναμιλήσει γιατί του κάνεις κακό,γιατί το στεναχωρείς, εσύ τι του απαντάς? Δε του λες ένα γιατί ? Έστω από περιέργεια αν όχι από ενδιαφέρον ... Τίποτα ρε παιδιά.. Έχουμε τώρα περίπου 3 βδομάδες που δε μιλάμε καθόλου.. Δε με έχει πάρει, δεν τον έχω πάρει.. Δε ξέρω αν αυτό που λέω είναι εγωιστικό αλλά εγώ μετά από όλα αυτά δεν είμαι διατεθειμένη να κάνω την πρώτη κίνηση.. Και απ'ότι βλέπω ούτε και αυτός. Να σας πώ την αλήθεια, με πειράζει που έβαλε έτσι απλά Χ. H αδιαφορία του με σκοτώνει. 
Και το χειρότερο?
Ακόμη δε έμαθα γιατί άρχιζε να μου συμεριφέρεται έτσι.
Προφανώς και δε το νοιάζει και ούτε πρόκειται.. Δε ξέρω... Μερικές φορές σκέφτομαι, ότι οι άνθρωποι επίτηδες σε κάνουν να μετανιώνεις για όλα αυτά που τους έχεις δώσει , αλλά και για όλα αυτά που ήσουν διατεθειμένος να τους δώσεις.. 
Πραγματικά δε ξέρω τι να πώ..
Περιμένω τα σχόλιά σας..



Queen Bitch

18 σχόλια:

  1. Που είσαι τόσες μέρες;;; Γι αυτό δεν γράφεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παιδιά σορρυ που δεν έγραφα είχα πάρα πολύ τρέξιμο με τη σχολή!! Υπόσχομαι από εδώ και πέρα να είμαι πιο τυπική στα ραντεβού μας <3

      Διαγραφή
  2. Min asxolise vre koritsi proxwra parakatw zise

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θα κάνω !!! Έτσι κι αλλιώς δε πρόκειται να αλλάξει κάτι !!! Ευχαριστώ !! <3

      Διαγραφή
  3. Καλό σκ μη σκάς μαλακας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σ/κ και σε σένα !!! <3 Αφού με έγραψε θα τον γράψω και εγώ.!!

      Διαγραφή
  4. Μάλλον δν ήταν κ τόσο φίλος Άστον μακριά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άργησα αλλά νομίζω το πήρα χαμπάρι !! Ευχαριστώ <3

      Διαγραφή
  5. aporo me tn upomoni sou kopela mou .. pragmatika steilton sto d%^*^ kai mn asxoleisai me to zwo!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς οι άνθρωποι έχουμε την τάση να ασχολούμαστε με τα λάθος άτομα :(

      Διαγραφή
  6. i ntropi tou an8rwpinoy eidoys einai !! ayto na toy peis toy palio geloioy !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπιτς μου καλη με τι καθεσαι και τρως το χρονο σου βρες ατομα να σε αγαπανε θα βρεις πολλα τετοια ασχημα κακα μην στεναχωριεσε ελενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω,και έχεις απόλυτο δίκιο.. Πρώτη φορά σκαλώνω και στεναχωριέμαι τόσο πολύ αλλά πρώτη φορά που μου φέρονται τόσο άσχημα.. Τελοσπάντων.. Δυστυχώς έγινε.. Εύχομαι τουλάχιστον κάποια στιγμή να καταλάβει το λάθος του.. Αυτό μόνο...

      Διαγραφή
  8. EGW STI THESI SOU THA TOY TO KRATAGA.TETOIOI ANTHRWPOI MENOUN MONOI TS STO TELOS KAI EPEIDH DEN KSEROUN TI THA PEI I LEKSI NTROPI STANDAR THA SOY KSANAMILISEI OTAN THA SE XREIASTEI NA TOY TO KRATISEIS MIN TON AFISEIS ETSI KATERINA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πλέον δεν ασχολούμαι με το άτομό του !! Άς κάνει ό,τι θέλει !!

      Διαγραφή
  9. o anthrwpos einai vlakas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ό,τι είναι , είναι αλλά δε μπορούμε να κάνουμε και τίποτα για αυτό :(

      Διαγραφή