Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

για να γελάσουμε λίγο...



-Η γυναίκα μου είναι ζώδιο της γης. Εγώ είμαι ζώδιο του νερού. Μαζί είμαστε ζώδιο της λάσπης. (Henry Youngman)

-Η πιθανότητα κάποιος να σε παρακολουθεί, είναι ευθέως ανάλογη με την ηλιθιότητα της πράξης σου. (Α. Kindsvater)

-Όταν ήμουν νέος η Νεκρά Θάλασσα ήταν απλώς άρρωστη. (George Burns)

-Είμαι ευτυχής που βρίσκομαι εδώ. Για να είμαστε ειλικρινείς, στα 98, είμαι ευτυχής να βρίσκομαι οπουδήποτε. (George Burns)

-Χρησιμότητα είναι όταν έχεις ένα τηλέφωνο, πολυτέλεια είναι όταν έχεις δύο, αφθονία όταν έχεις τρία και παράδεισος όταν δεν έχεις κανένα. (Doug Larson)

-Αν κάνω φασαρία με δέρνουν κι αν είμαι ήσυχος μου βάζουν θερμόμετρο. (Ένας πεντάχρονος)

-Θα 'θελα να 'ξερα ποιος βάζει τις βιταμίνες στο σπανάκι, στο καρότο και δεν τις βάζει στα παγωτά, στα πατατάκια και στις καραμέλες. (Ένας άλλος πεντάχρονος)

-Ο παράδεισος είναι ένας Βρετανός αστυνομικός, ένας Γάλλος μάγειρας, ένας Γερμανός μηχανικός, ένας Ιταλός εραστής και την οργάνωση έχουν οι Ελβετοί. Η κόλαση είναι ένας Βρετανός μάγειρας, ένας Γάλλος μηχανικός, ένας Γερμανός αστυνομικός, ένας Ελβετός εραστής και την οργάνωση έχει ένας Ιταλός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου