Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

το πρωτο μας παιχνίδι ...καλεσμενες απο τη φίλη μας siren girl !!!!!!

 το παιχνίδι της αγάπης και οι ερωτήσεις που έχουμε να απαντήσουμε από την σειρήνα μας ειναι
Οι δικες μου 5 ερωτησεις:1.Αν η αγαπη ηταν φαγητο, ποιο φαγητο θα ηταν;
2. αν η αγαπη ηταν στιχος η ποιημα ποιο θα ηταν;
3. Αν η αγαπη ηταν στιγμη, ποια στιγμη θα ηταν;
4. Αν η αγαπη ηταν  ταξιδι σε ποιο μερος του κοσμου θα ηταν;
5. Αν ειχες μονο μια μερα στην ζωη σου να εκφρασεις την αγαπη στο προσωπο που τοσο αγαπας, τι θα εκανες;

 

3 σχόλια:

  1. η πρωτη άσημη panophelia απαντώ...αν η αγάπη ήταν φαγητό για εμένα θα ήταν μονο γλυκά με σοκολάτα με αμυγδαλάκια με σαντιγες με όλα τα γλυκά του κόσμου....
    αν ήταν στίχος θα ήταν ένας στίχος των judas priest που στα νιάτα μου με είχε κατασυγκινήσει when i saw your face i ll became a prisoner of your eyes...βεβαια στο συνολο το προτιμώ και παλι δεν ξέρω τι να διαλέξω
    αν ήταν στιγμή θα ήταν η στιγμή μου με το θεό που με έσωσε από ένα σοβαρο τροχαίο που είχα
    αν ήταν ταξίδι θα ήταν στη γαύδο εγώ σχεδόν μονη ερημίτης στο πουθενά πέρασα υπεροχα
    αν ειχα μονο μια μέρα Πακετο!!!!! τι να πρωτοκάνω δεν ξέρω δεν ξέρω αγάπες φιλιά παιχνίδια βόλτες

    ευχαριστώ για τη συμμετοχή σειρηνούλα !! και ελπιζω να πηρες και το mail

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ω! κι εγώ κάπως έτσι την φαντάζομαι την αγάπη... σοκολατένια γλυκά με φιλέ αμύγδαλα... Μιαμ! Μιαμ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή